Sunt deja client
E-mail
Parola
Am uitat parola
Sunt client nou
Creaza Cont
×
»
Garantie si returnare

Garantie si returnare

Garantia produselor

Fabro ofera pana la 30 zile garantie pentru orice produs achizitionat. Termenul incepe din momentul in care comanda ajunge la client. Fiecare produs are specificata perioada de garantie oferita de producator.
Certificatul de garantie se trimite pe adresa de email a clientului in momentul expedierii comenzii, impreuna cu factura. 
Pentru a beneficia de garantia produsului, consilierii Fabro va recomanda sa respectati instructiunile de intretinere ale produsului prezente pe eticheta si certificatul de garantie.  
 
Pentru informatii legate de garantie, puteti contacta Departamentul de Relatii cu Clientii telefonic – 0755 110 286 sau prin e-mail: office@Fabro.ro.
 
Orice solicitare a clientului de inlocuire a produselor achizitionate de pe site-ul www.Fabro.ro  va fi analizata si solutionata de catre consilierii Fabro.ro in maximum o zi de la data la care produsul ajunge la sediul Fabro.ro.
 
Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de catre client.
 
In conformitate cu H.G. nr 1022/2002 publicata in M.Of. 711/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, S.C. FABRO HCL S.R.L. declara pe propria raspundere ca asigura si garanteaza faptul ca produsele si/sau serviciile prezentate pe site-ul nostru afisate spre vanzare, nu pun in pericol viata, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu standardele nationale si internationale in domeniu.

Acordarea Garantiei se realizeaza in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare si anume Legea comertului electronic si Legea contractelor la distanta.
 
Returnarea produselor
 
Pentru a returna un produs trebuie sa trimiteti o cerere de returanare la adresa de e-mail office@Fabro.ro, sau contactati-ne telefonic la 0755 110 286
 
Conditii de returnare
 
Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Fabro ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.
Existe doua alternative in acest sens:
  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeasi valoare de achizitie;
  • recuperarea contravalorii acestuia.
Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 
 
 
Modalitati de returnare 
Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului, in functie de preturile practicate de operatorul ales.  
 
Clientul poate apela la serviciile de curierat Fabro pentru a trimite coletul prin curier in mod Gratuit  
 
Adresa la care pot fi expediate coletele
Destinatar: S.C. FABRO HCL S.R.L.
Adresa: Str. Septimiu Albini nr.113 et.2, Cluj-Napoca
 
Returnarea contravalorii produsului: 
Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Fabro prin una dintre urmatoarele optiuni: 
  • Virament bancar: din contul S.C. FABRO HCL S.R.L. in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii) 
  
Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  
 
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice , fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  
 
Termenul de 14 zile calendaristice prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator. 
 
La exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. 
 
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." (O.G. O.U. 34/2014)
 
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  
 
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre cumparator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma S.C. FABRO HCL S.R.L. in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului. 
 
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Fabro isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestuia la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face in raport cu pretul mediu al pietei practicat pentru comercializarea aceluiasi produs uzat). 
 
La solicitarea clientului, acelasi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia. 
Acesta clauza se aplica, conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 litera e. 
 
Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 
 
 
Motive pentru care Fabro refuza returul produselor: 
  • Deteriorarea fizica a ambalajului original sau aplicarea bandei scoch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face).    
  • Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original.  
  • Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura. 
 
Recomandarile Fabro privind returnarea produselor:  
Fabro isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  
  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii Fabro, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere.  
  • Fabro recomanda returnarea produsului in ambalajul original, cu etichetele intacte, accesoriile aferente si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.  
  • Fabro recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client.