Home
Pachete
Contact
Blog
Cos de cumparaturi
Comanda si livrare
Reclamatii
Modalitati de plata
Livrarea produselor
Articole
Tweet
Eticheta vestimentara pentru femei, la birou
Dezbaterile cu privire la sfaturile si recomandarile pentru vestimentatia office pot duce uneori la adevarate discutii conceptuale cu privire la ce e elegant si ce e nu. Dar reprezentantele societatii moderne, adevarate femei de cariera, doresc sa-si exprime originalitatea si simtul artistic prin alegeri vestimentare indraznete, dar in acelasi timp elegante, si de aceea
tinutele de birou
incep sa se indeparteze de clasicele combinatii de costume negre si camasi albe, aducand un aer urban fashion.
Ca femei de cariera trebuie sa ne conformam unui stil vestimentar reprezentativ acestei clase, dar, o femeie de cariera nu trebuie sa renunte la feminitatea ei sau sex appel atunci cand poarta hainele de birou. Chiar daca, nu haina face femeia, ii poate influenta in schimb ascensiunea si putem face foarte usor diferenta intre o femeie de cariera si o femeie care are doar un job de birou dupa hainele pe care le poarta.
Ca vrem sa acceptam sau nu, traim intr-o societate in care imaginea si prima impresie conteaza foarte tare. De aceea, felul in care ne imbracam pentru job ar trebui sa faca parte din preocuparea noastra de a fi competitive, in egala masura cu preocuparea de a obtine performante in mediul de lucru in care activam. Atentia pentru modul in care ne prezentam, va insemna o modalitate nonverbala de a le arata clientilor, colegilor sau colaboratorilor ca le purtam respect.
Recomandam cateva sfaturi pentru o eticheta impecabila la birou:
In primul rand, biroul trebuie sa fie un spatiu al decentei si al bunului-gust, al respectului fata de interlocutarii tai, de aceea, poate ca cel mai imperativ sfat pentru femei ar fi acesta: “Aveti grja cat de mult va lasati pielea la vedere”! Asta nu inseamna nici ca ar trebui sa va imbracati precum niste bunicute. Puteti sa alegeti rochii sarafan, fuste in stil creion si bluze lejere, din materiale vaporoase. De asemenea, blazerul trebuie sa va fie nelipsit din garderoba office. Aceste optiuni vestimentare va vor ajuta sa fiti foarte feminine si in acelasi timp sa fiti decente.
Lungimea fustei e recomandabil sa fie usor deasupra genunchilor, dar nu mai scurta de maxim 4 cm deasupra genunchilor, iar pentru o tinuta office mai profesionala, este recomandabil sa purtati un dres opac, nu culoarea piciorului.
Daca lucrati intr-un mediu mai creativ si v-ati hotarat sa adoptati o tinuta casual office,
pantalonii denim
, sunt o alegere buna, dar cu conditia sa nu fie rosi, taiati, cu multe strasuri, si de asemenea este important ca partea superioara a corpului sa compenseze totusi tinuta casual printr-o camasa care sa dea un aer mai serios.
Sunt interzise indraznelile vestimentare pe care le incercati probabil, in timpul adolescentei: blugi taiati si inscriptii grafice pe haine. Puteti sa pastrati aceste obiecte vestimentare pentru petrecerile din weekend.
Nu purtati haine sau accesorii decorate prea mult cu labelul firmei de unde provin ele. Acesta ar trebui considerat un mare interdict in ceea ce priveste felul in care va prezentati la job, pentru ca, in definitiv, nu intereseaza pe nimeni cati bani cheltuiti pe haine.
Nu este ok sa va imbracati in culori tipatoare la birou. Stati departe de stilul pop, de culori extravagante ca fucsia, neon sau mandarin, de pantalonii rosii si in general de tendinta de a combina mai multe culori tipatoare. Totusi, daca va pigmentati tinuta office cu un pic de culoare (sau un singur obiect vestimentar), exact atat cat trebuie, veti obtine acea doza de sarm, mai ales ca in acest sezon in care se poarta culorile neon.
O tentatie greu de stapanit pentru unele dintre noi o reprezinta tocurile. Acestea nu ar trebui sa aiba o lungime mai mare de 6 -8 cm, modelul stiletto fiind un model care nu se va demoda niciodata.
Tinuta office nu trebuie sa includa prea multe accesorii. Vestita si eleganta Coco Chanel obisnuia sa spuna: Inainte sa pleci de acasa, renunta la ceva. In cazul tinutei office, indemnul ar trebui sa sune cam asa: Inainte sa pleci de acasa, mai scoate-ti doua accesorii!. Este vorba despre un stil vestimentar minimalist, incurajat pentru o tinuta de birou, acolo unde vreti ca munca sa iasa in evidenta, si nu bijuteriile.
Parfumul, elementul de rezistenta din tinuta unei femei, atat de incantator pentru voi, poate deveni deranjant pentru cei din jur. Aceasta daca, nu-va dati seama intotdeauna cat de mult folositi. Trebuie stiut ca in lunile fierbinti, acesta devine mult mai puternic. O metoda buna, contra exagerarii, atunci cand folositi un parfum este, sa nu-l aplicati direct pe piele ci sa-l pulverizati de vreo doua trei ori inaintea ta si sa treceti prin el.
Machiajul strident este strict interzis la birou. Acesta este mai potrivit pentru serile de distractie. Pentru birou, machiajul trebuie sa fie intotdeauna foarte simplu, in tonurile naturale ale pielii: folositi corector si fond de ten, mascara si doar o mica atingere de ruj. Nu aveti nevoie de mai mult decat atat.
Sfat sugerat de ForbesWoman: Este important sa te adaptezi stilului celorlalti colegi. Un truc usor este sa privesti cum sunt imbracati colegii tai, de acelasi nivel ierarhic.
Comentarii
Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!
Nume
*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu
*
Introduceti codul din imagine: